Transport si retururi
Expedierea produselor comandate se efectueaza pe baza comenzilor efectuate online, numai dupa discutia telefonica purtata cu unul dintre reprezentantii firmei Kampus Online Services SRL.
Discutia telefonica vizeaza confirmarea comenzii, detalii asupra marimii, ziua si orele solicitate pentru livrare precum si detalii suplimentare asupra modelului si a calapodului, cu eventuale recomandari.
Pentru livrare rapida recomandam GLS Romania(orice localitate din tara) sau Fan Courier Express.
Tarife expediere
Tarife de expediere:
- 15 lei/comanda, indiferent de numarul de produse comandate, prin GLS Romania, pentru comenzi online, cu valori mai mari de 49 lei, pentru orice localitate din Romania.
- 15 lei/comanda, indiferent de numarul de produse comandate, in cele peste 3500 localitati din lista Fan Courier.
- 15 lei/comanda, indiferent de numarul de produse comandate, prin Posta Romana, in orice localitate din tara. Atentie: pentru a primi coletul este necesar sa va deplasati la oficiul postal de care apartineti! Prin serviciul de transport oferit prin Posta Romana, coletele nu se livreaza la domiciliul dumneavoastra!
Tariful este valabil indiferent de numarul de articole comandate. In afara perioadelor de transport promotional, tariful standard pentru expediere este de 20 lei/comanda.
In functie de localitatea de livrare, puteti alege agentul de curierat:
- GLS Romania - pentru orice localitate din Romania.
Varianta recomandata pentru orice localitate din Romania.
In functie de zona in care locuiti, livrarea se face, de regula, in urmatoarea zi lucratoare, pentru comenzile confirmate pana la orele 12:00. Pentru localitati indepartate de municipiile resedinta de judet, livrarea poate dura 2 zile. Puteti solicita gratuit optiunea Flex Delivery (optiune disponibila atat prin SMS, cat si prin e-mail), care va permite verificarea/reprogramarea livrarii, atunci cand este cazul. In perioadele aglomerate, inainte de Craciun si Paste se inregistreaza, de regula, intarzieri in procesare/livrare. -
Fan Courier Express - pentru localitatile din Romania din lista de peste 3.900 localitati Fan Courier sau pentru varianta de ridicare personala a coletului din sediile Fan Courier regionale. Livrarea se face, de regula, in urmatoarea zi lucratoare, pentru comenzi confirmate pana la orele 12:00. In ziua livrarii, se recomanda sa aveti telefonul la indemana, pentru a putea fi contactat de catre agentul de curierat. In perioadele aglomerate, inainte de Craciun si Paste se inregistreaza, de regula, intarzieri in procesare/livrare.
- Posta Romana - pentru orice localitate din Romania. Atentie: pentru a primi coletul este necesar sa va deplasati la oficiul postal de care apartineti! Prin serviciul de transport oferit prin Posta Romana, coletele nu se livreaza la domiciliul dumneavoastra! In cazul in care nu ridicati coletul, iar acesta se va returna catre noi, vom retine taxele de retur si magazinaj percepute de Posta Romana, cat si taxa initiala de expediere din contravaloarea sumei returnate. Datorita ratei ridicate de colete nelivrate, serviciul este disponibil doar pentru plata comenzii in avans. In perioadele aglomerate, inainte de Craciun si Paste se inregistreaza, de regula, intarzieri in procesare/livrare.
Modalitati de plata
- plata online, prin card bancar, prin MobilPay®;
- cu OP / plata online / online banking, pe baza de factura proforma;
- ramburs - platiti la primirea coletului.
Returul
Schimb colet
Varianta recomandata daca doriti alta marime/alt model. Serviciul de schimb colet este disponibil numai prin GLS Romania, astfel incat dumneavoastra platiti pentru tur-retur, o singura data, taxa de 15 lei. Pentru aceasta varianta este necesar sa ne contactati telefonic, in prealabil.
Retur efectuat de catre client
Returul se face pe cheltuiala clientului, prin Fan Courier, GLS Romania sau Posta Romana in termen de 30 zile de la data receptionarii produsului, indiferent de motivului returului, in conditiile in care produsul nu a fost purtat. Va rugam sa ne informati despre intentia de a returna produsul, inainte de a-l expedia, pentru a putea urmari returul, astfel incat sa va putem returna contravaloarea produselor, in cel mai scurt timp posibil.
In cazul in care doriti ca in locul produsului returnat sa va expediem un alt produs / o alta marime, expedierea o vom face gratuit, prin acelasi curier utilizat la retur.
Retur solicitat de catre client, administrat de catre noi
Costul de returnare prin GLS Romania, in cazul in care doriti sa trimitem noi curierul pentru ridicarea coletului este de 15 lei/colet.
Retur prin Sameday EasyBox
https://return.sameday.ro/ortopedio
Probare incaltaminte cumparata online
Recomandam sa acordati o atentie deosebita probarii incaltamintei in casa, imediat ce primiti coletul, ca si cand ati fi intr-un magazin clasic si ati proba incaltamintea inainte de cumparare!
Asigurati-va ca:
- Probati atat stangul cat si dreptul in acelasi timp.
- Legati sireturile ca si cand ar urma sa utilizati normal incaltamintea.
-
Incaltamintea nu va este prea mica sau prea mare. Daca incaltamintea va este un pic fixa, ramaneti cateva minute incaltati si vedeti daca se modeleaza dupa picioarele dumneavoastra.
-
Faceti cativa pasi pentru a va asigura ca incaltamintea va este confortabila. Pentru ghetele si bocancii ce au capse, asigurati-va ca acestea nu va deranjeaza la mers/nu preseaza zona ristului/degetelor.
-
Nu in ultimul rand, priviti-va in oglinda si asigurati-va ca incaltamintea va place, ca design.
Daca, dupa probarea produsului, nu sunteti pe deplin multumit, este recomandat sa returnati produsul.
Conditii de retur
-
Din considerente de etica si igiena personala, nu putem primi produse purtate/uzate, chiar daca au fost purtate o singura data.
-
Tineti cont ca produsele purtate/uzate nu se pot returna decat daca prezinta defecte de fabricatie. Pentru constatarea/repararea defectelor de fabricatie trimitem produsele in fabricile producatoare. Pentru perioada in care produsul se afla in constatare/reparatie si transport, prelungim perioada de garantie a produsului.
Recomandari pentru prima purtare/primele purtari
-
Tineti cont ca majoritatea produselor de incaltaminte si in mod special, produsele din piele naturala, necesita un timp de "rodaj", in functie si de conformatia picioarelor dumneavoastra. Daca totusi nu va simtiti confortabil in cadrul procesului de probare este recomandat sa returnati produsul, inainte de a-l purta.
-
In aceasta perioada de "rodaj", purtati perioade scurte produsul si utilizati alternativ alte perechi de incaltaminte.
Adresa de retur
-
Retururile efectuate prin GLS Romania sau Fan Courier se vor face pe adresa punctului de lucru Kampus: Bd. Basarabia, Nr. 256, Incinta Faur S.A., Cladirea Tehnica "Integral Proiect", Parter, Cam. 16A, Sector 3, Bucuresti, Cod Postal 030352.
-
Retururile efectuate prin Posta Romana se vor face pe adresa casutei postale Kampus Online Services SRL: OP 83, CP 23, Calea Giulesti, Nr. 6, Sector 6, Bucuresti, Cod Postal 062610.
Comenzi din alte tari / expediere in alte tari
Comenzile pe site-ul Ortopedio.ro se pot face si din alte tari, insa numai pentru livrarile care se fac in Romania.